X

Your personal sleep trainer

cover-x2

Omdat je gelukkiger bent als je goed slaapt. En gezonder. En productiever.

Onderzoek de oorzaken

Waar lig je wakker van? In zes persoonlijke, individuele sessies met een slaappsycholoog ga je dieper in op de oorzaken van je stress.

Evalueer je gewoontes

In ons online slaaplogboek ontdek je in twaalf weken steeds beter verbanden tussen je gewoontes, je slaappatroon en je energieniveau overdag.

Begrijp je lijf

Hoe werkt slaap biologisch gezien? Door te begrijpen wat er in je lichaam gebeurt, ontdek je ook beter wat het beste werkt om makkelijker in slaap te vallen.

Haal meer uit je dag

Door goed te leren slapen verbetert je concentratie, geheugen, creativiteit, conditie en relativeringsvermogen. Je wordt er vrolijker én gezonder van.

Reacties van klanten

Wedstrijden win je ’s nachts.

Athletes sleep

Wat gebeurt er als je competitiezwemmers langer laat slapen? Het levert verbeteringen op in snelheid, reactietijd, draaitijden en het aantal slagen, blijkt uit onderzoek van Stanford University.

Wat als je tennissers langer laat slapen? Zelfde verhaal. Football en basketbal? Idem. Slaap is de beste doping.

Onze locaties

Amsterdam

Amsterdam

Westerpark 2
Bekijk in Google Maps

Bilthoven

Bilthoven

Soestdijkseweg Noord 329
Bekijk in Google Maps

Zoetermeer

Zoetermeer

Louis Braillelaan 80 (begane grond)
Bekijk in Google Maps

UvA: Sleepboost werkt

De Universiteit van Amsterdam onderzocht de effectiviteit van ons programma en concludeerde dat onze aanpak zeer goed werkt: bijna alle proefpersonen gingen beter slapen, en ruim 75% ontwikkelde een ‘normaal’ slaappatroon.

UvA-logo-web-v2

100% evidence based

94% van onze klanten zou ons programma aan vrienden aanraden

Waarom investeren in slaap loont

Slecht slapen is niet alleen vervelend, maar ook duur: voorzichtige schattingen van de maatschappelijke kosten van slapeloosheid komen uit op zo’n € 3.000 per persoon per jaar. Deze kosten worden vooral veroorzaakt door extra verzuim en verminderde productiviteit. De kosten voor bijkomende problemen (zoals de verhoogde kans op depressies) zijn daarbij nog buiten beschouwing gelaten. Ook de kans op ongelukken neemt toe: bij verkeersongevallen speelt slaapgebrek vaker een rol dan alcohol.

Gelukkig is er ook goed nieuws: er is overweldigend wetenschappelijk bewijs dat goed slapen aan te leren is. Bewezen effectieve trainingen zoals Sleepboost kosten een fractie van de jaarlijkse kosten van slecht slapen. Om die reden zijn werkgevers vaak bereid om de kosten van Sleepboost te dragen, bijvoorbeeld via je persoonlijke trainingsbudget.

We werkten o.a. voor: